СПИСОК
наукових та навчально-методичних праць
доктора педагогічних наук, професора
ПУСТОВІТА ГРИГОРІЯ ПЕТРОВИЧА
№ п.п. | Назва наукової праці | Друкова-на чи рукопис | Де, коли видана | Кількість друкова-них аркушів | Прізвища співавторів | ||||||
ПРАЦІ, ОПУБЛІКОВАНІ ДО ЗАХИСТУ ДОКТОРСЬКОЇ ДИСЕРТАЦІЇ | |||||||||||
1 | Програми для позашкільних установ і загальноосвітніх шкіл “Юні натуралісти і дослідники сільського господарства” | Друк. | К.: Радянська школа, 1983 - С. 100 - 108 | 0,7 | Манорик Л.П. Клименко С.А. | ||||||
2 | Метеорологічні спостереження в початкових класах | Друк. | // Початкова школа.-1984, №1 - С. 31 - 34 | 0,3 | | ||||||
3 | Не розполохувати, а приваблювати | Друк. | // Рідна природа.- 1984, № 4 - С. 54 - 55 | 0,1 | | ||||||
4 | Гурток юних натуралістів | Друк. | //Початкова школа.-1985, №12 - С. 31 - 32 | 0,1 | | ||||||
5 | Дослідницька робота в учнівських виробничих бригадах, шкільних лісництвах і гуртках юннатів | Друк. | К.: Радянська школа, 1985 - С. 5 - 7 | 0,1 | Манорик Л.П. Клименко С.А. Назаренко Л.І. | ||||||
6 | Дослідницька робота в куточку живої природи | Друк. | //Початкова школа.-1986, №11 - С. 35 - 40 | 0,4 | | ||||||
7 | Тваринний світ України та його охорона | Друк. | //Піонерія.- 1986, №7 - С. 23 - 24 | 0,1 | | ||||||
8 | Юні охоронці природи | Друк. | //Піонерія.- 1986, №8 - С. 28 – 29 | 0,1 | | ||||||
9 | Методичні поради щодо організації дослідницької роботи в учнівських виробничих бригадах, шкільних лісництвах | Друк. | К.: Радянська школа, 1987 - С. 5 – 8 | 0,3 | | ||||||
10 | Дослідницька робота на шкільній ділянці | Друк. | //Початкова школа.- 1988, №5 - С. 31 – 35 | 0,5 | | ||||||
11 | Методичні поради до теми “Вирощування кролів” | Друк. | //Початкова школа.-1989, № 9 - С. .38 - 42 | 0,4 | Пустовіт Н.А. | ||||||
12 | Натуралістична і природоохоронна робота в школі та позашкільній установі (Методич. лист) | Друк. | К.: Радянська школа, 1989 - С. 1 – 17 | 1,1 | Лемтюгіна А.Л. | ||||||
13 | Робота в гуртках юннатів (посібник) | Друк. | К.: Радянська школа, 1989 - 143 с. | 7,0 | Манорик Л.П. Клименко С.А. та інш. | ||||||
14 | Практична робота в теплиці | Друк. | //Початкова школа.- 1990, № 11 - С. 26 - 31 | 0,6 | | ||||||
15 | Твій слід на Землі (кінофільм) | | Київнаукфільм, 1990 - С. 1 – 25 | 1,0 | Манорик Л.П. Лемтюгіна А.Л. | ||||||
16 | Програма гуртка юних зоологів | Друк. | К.: Радянська школа, 1991 - С. 77 – 86 | 0,5 | | ||||||
17 | Програма гуртка юних акваріумістів | Друк. | К.: Радянська школа, 1991 - С. 92 – 102 | 0,6 | | ||||||
18 | Програма гуртка юних фотонатуралістів | Друк. | К.: Радянська школа, 1991 - С. 121- 133 | 0,7 | | ||||||
19 | Програма гуртка юних ентомологів | Друк. | К.:Радянська школа, 1992 - С. 133 – 142 | 0,8 | | ||||||
20 | Національна доповідь про стан навколишнього природного середовища | Друк. | К.: Міністерство охорони навколишнього природно-го середовища України, 1992 - С. 150 – 157 | 0,8 | Вербицький В.В. | ||||||
21 | Програма гуртка юних мікробіологів | Друк. | К.: Радянська школа, 1992 - С. 16 – 25 | 0,6 | | ||||||
22 | Програма гуртка юних тваринників | Друк. | К.:Радянська школа, 1992 - С. 136 – 142 | 0,4 | | ||||||
23 | Програма гуртка юних кролівників | Друк. | К.:Радянська школа, 1992 - С.147 – 152 | 0,3 | Близнець Ю.В. | ||||||
24 | Програма з географії для середньої загальноосвітньої школи. Географія світу 7-8 кл. | Друк. | К.: Освіта, 1993 - С. 23 – 32 | 0,7 | Корнєєв В.П. Круглик Л.І. | ||||||
25 | Програма для середньої загальноосвітньої школи “Географія материків і океанів” | Друк. | К.: Освіта, 1993 - С. 86 – 91 | 0,3 | Корнєєв В.П. Тименко Л.В. | ||||||
26 | Програма для середньої загальноосвітньої школи “Економічна і соціальна географія світу” | Друк. | К.: Освіта, 1993 - С. 145 – 14 | 0,1 | Яценко І.К. | ||||||
27 | Краєзнавча діяльність учнівського колективу | Друк. | К.: Київський МІУВ, 1993 - С.12 – 18 | 0,3 | | ||||||
28 | Про викладання географії та курсу “Основи економічних знань” у загальноосвітній школі, ліцеях та гімназіях (Методичний лист) | Друк. | К.: Освіта, 1993 - С. 20 – 27 | 0,4 | Корнєєв В.П. Круглик Л.І. Тименко Л.В. | ||||||
29 | Фенологічні спостереження | Друк. | //Початкова школа , 1994 № 4 - С 19 – 23 | 0,7 | | ||||||
30 | Програмоване навчання і шкільна географічна освіта | Друк. | К.: В-во Українського географічного товариства, 1995 - С.424 – 426 | 0,1 | | ||||||
31 | Програмоване навчання в географічній освіті | Друк. | К.: В-во УДПУ ім. М.П.Драгоманова, Мат. наук. практ. конф. 1995 - С. 92 – 93 | 0,1 | | ||||||
32 | Програма “Географія світу” 7-8 кл. | Друк. | К.: Освіта, 1996 С. 21 – 32 | 0,8 | Корнєєв В.П. | ||||||
33 | Програма “Географія материків і океанів” 7 кл. | Друк. | К.: Освіта, 1996 С. 32 – 39 | 0,4 | Корнєєв В.П. Тименко Л.В. | ||||||
34 | Програма “Економічна і соціальна гоеграфія світу” 10 кл. | Друк. | К.: Освіта, 1996 С. 143 –147 | 0,3 | Яценко І.К. | ||||||
35 | Програма факультативного курсу “Природа України та її охорона” 9 кл. | Друк. | К.: Освіта, 1996 С. 18 – 24 | 0,4 | | ||||||
36 | Программа “География материков и океанов” 7 кл. | Друк. | К.: Освіта, 1996 С. 32 – 39 | 0,4 | Корнеев В.П. Тименко Л.В. | ||||||
37 | Программа “География мира” 7-8 кл. | Друк. | К.: Освіта, 1996 С.21 – 32 | 0,8 | Корнеев В.П. Круглик Л.И. | ||||||
38 | Программа “ Экономическая и социальная география мира” | Друк. | К.: Освіта, 1996 С. 142 - 146 | 0,3 | Яценко И.К. | ||||||
39 | Формування творчих здібностей учнів засобами дослідницької роботи в позашкільних установах | Друк. | К.: ІЗМН.- 1996 С. 72 – 78 | 0,4 | | ||||||
40 | Програми середньої загальноосвітньої школи. Географія 5-10 кл. | Друк. | К.: Освіта, 1996 - 149с. | 1,0 | Корнєєв В.П. | ||||||
41 | Програми середньої загальноосвітньої школи. Географія 5-11 кл. (факультативні курси) | Друк. | К.: Освіта, 1996 - С. 18 – 24. | 1,0 | Корнєєв В.П. Круглик Л.І. Сиротенко А.Й. | ||||||
42 | Програмоване навчання у курсах шкільної географії | Друк | Наук. видання. К.:Педагогічна думка. – 1996. – С.154-155. | 0,4 | | ||||||
43 | Програми для загальноосвітніх навчально-виховних закладів. Трудове навчання 5 - 7 класи | Друк | К.: Перун, 1996 - С.43-45, 63-64. | 0,2 | | ||||||
44 | Концепція позашкільної освіти і виховання | Друк | Інформ. зб. Міністерства освіти України. К., - №7.-1997. – С.22-32. | 0,8 | Ковбасенко Л.І., Павлова Л.М. та інші | ||||||
45 | Положення про Всеукраїнський огляд регіональних Програм збереження і розвитку позашкільних закладів освіти | Друк. | Збірник наказів та інструкцій МО України. К.: Освіта, 1997.- № 21. | 0,1 | Ковбасенко Л.І., Павлова Л.М. та інші | ||||||
46 | Закон України “ Про позашкільну освіту“ | Друк. | Освіта України. Нормативно-правові документи.- К.:Міленіум, 2001.- 229-251 | 1,8 | Ковбасенко Л.І., Павлова Л.М. та інші | ||||||
47 | Екологічне виховання учнів у процесі дослідницької роботи (Навчально-методичний посібник) | Друк. | Хмельницький, “Майбуття”, 1994 - 86 с. | 5,23 | | ||||||
48 | Дослідницька робота учнів з екології в позашкільних установах (Навчально-методичний посібник) | Друк. | Хмельницький, “Майбуття”, 1996 - 126 с. | 7,0 | | ||||||
49 | Взаємозв’язок шкільної і позашкільної природничої освіти (екологічний аспект) Методичний посібник | Друк. | К.: Педагогічна думка, 1998, С. 50 – 71 | 1,0 | Буринська Н.М., Левченко Г.Є. та інші. | ||||||
50 | Дослідницька робота як засіб формування творчих здібностей учнів | Друк. | Зб. наук. праць. Педагогіка Київ- Запоріжжя.-1996 - С. 109 – 112. | 0,2 | Ковбасенко Л.І. Павлова Л.М. та інші | ||||||
51 | Формування творчих здібностей учнів у позашкільних установах | Друк. | Х. // Педагогічний вісник.- №3(4)- 1997- С. 28 – 29. | 0,1 | | ||||||
52 | Дослідницька робота як засіб формування творчих здібностей учнів | Друк | Зб. науков. праць Уманського державного педуніверситету. – Умань.- 1997. – С.40-45. | 0,5 | | ||||||
53 | Шкільний орнітологічний табір | Друк | //Обдарована дитини. – 1998.- №5-6. – С.60-63 | 0,5 | Підопригора В.Д | ||||||
54 | Методологічні основи екологічного виховання учнівської молоді | Друк | //Гуцульська школа. – 1999.- №1. – 36-41. | 0,5 | | ||||||
55 | Екологічна освіта у позашкільних закладах | Друк | //Шлях освіти. – 1999. - №3. – С.14-18. | 0,6 | | ||||||
56 | Теорія і практика екологічного виховання учнів у позашкільних закладах | | Зб.наук. праць. /Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді.- К.:Педагогічна думка,- 1999.- Кн.-2.-С.16-23. | 0,5 | | ||||||
57 | Гуманізація навчально-виховного процесу позашкільного закладу | Друк | Зб.наук.праць. /Педагогіка і психологія. Формуваня творчих здібностей особистості: проблеми і пошуки. Київ-Запоріжжя. – Вип.19.- 2000.- С. 10-14. | 0,5 | | ||||||
58 | Проблеми гуманітаризації позашкільної освіти | Друк | Наук.записки КДПУ ім.В.Винниченка.Серія:педа-гогічні науки.Вип.27.-2000.- С.8-11. | 0,5 | | ||||||
59 | Етнопедагогіка: здобутки, проблеми та шляхи вирішення. | Друк | Зб.наук.статей. Прикарпатського універитету. Івано- Франківськ. – 2000.- С. 33-40. | 0,6 | | ||||||
60 | Європейський досвід неформальної екологічної освіти | Друк | //Біологія і хімія в школі. – №2.- 2000.- С. 28-31 | 0,7 | | ||||||
61 | Деякі аспекти методології позашкільної освіти | Друк | //Шлях освіти.- №2. – 2000. – С. 11-15. | 0,7 | | ||||||
62 | Психолого-педагогічний аспект взаємодії особистості з навколишнім середовищем | Друк | //Педагогіка і психологія. -№3.- 2000. – С.53-59. | 0,6 | | ||||||
63 | Моделювання змісту екологічної освіти учнів у позашкільному закладі | Друк | Зб. наук. праць. /Морально-духовний розвиток особистості в сучасних умовах. - К.:Педагогічна думка.- 2000.- Кн.-1.- С.190-196. | 0,8 | | ||||||
64 | Методичні поради щодо вивчення прісних водойм України | Друк | Еколого-натуралістична творчість. Науково-метод. вісник. – К.УДЕНЦ. – 2000 .-№ 1. – С.58-74. | 1,2 | Кучер-Томченко Д.І. | ||||||
65 | Позашкільна освіта і виховання (Програма спецкурсу для педагогічних інститутів та університетів) | Друк | Еколого-натуралістична творчість.- Науково-методич. Вісник. – К.УДЕНЦ. – 2000. - № 1. – С.89-96. | 0,8 | | ||||||
66 | Позашкільна освіта і виховання (Програма спецкурсу для педагогічних інститутів та університетів) | Друк | Еколого-натуралістична творчість.- Науково-метод. вісник. – К.:УДЕНЦ. – 2000. - № 1. – С.96-100. | 0,8 | Сагарда В.В., Фернега В.С. | ||||||
| Позашкільна освіта і виховання (Програми спецкурсу для педагогічних інститутів та університетів). | | Херсон.: Вид-во “ХСШГП”, 2000. – 11с. | 0,4 | Сагарда В.В., Фернега В.С. | ||||||
67 | Екологічне виховання дітей в природі | Друк | Вісник ЛДПУ. Вип. – 7(27).- Луганськ – 2000. – С.114-120. | 0,5 | | ||||||
68 | Екологічна освіта учнів у позашкільному закладі: теоретичний аспект | Друк | //Рідна школа. - № 5. – 2001. – С.13-16. | 0,7 | | ||||||
69 | Екологічна освіта учнів у позашкільному закладі: теоретико-прикладний аспект | Друк | Наукові записки РДГУ. /Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. –Рівне - 2001.- Вип.14.- С.129 –134. | 0,9 | | ||||||
70 | Моделювання змісту підготовки студентів у галузі позашкільної освіти | Друк | Вісник Львіського університету. Серія педагогічна. – 2001. Вип.15. Ч.2. – С.3-11. | 0,5 | | ||||||
71 | Теоретико-методичний аспект змісту підготовки студентів у галузі позашкільної освіти | Друк | Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – 2001. –Вип.26. – С. 109-115. | 0,9 | | ||||||
72 | Взаємодія особистості з навколишнім середовищем як психолого-педагогічна проблема | Друк | Науковий вісник Чернівецького університету. Вип.122. Педагогіка і психологія. Чернівці.: Рута, 20001. – С.123-127. | 0,5 | | ||||||
73 | Виховання громадянських якостей особистості у навчально-виховному процесі позашкільного закладу | Друк | Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. – Вип.5. – ВДПУ.: РВВ ДП “Державна картографічна фабрика”, 2001.- С.55-59. | 0,5 | | ||||||
74 | Виховання громадянських якостей особистості: теоретичний аспект | Друк | Зб. статей. Херсон.- ШГП. – 2001. – С.12-15. | 0,5 | | ||||||
75 | Моделювання виховних систем у позашкільних закладах: етнопедагогічний аспект | Друк | Зб. наук. статей ПДУ. Івано-Франківськ- 2001.- С.15-22. | 0,5 | | ||||||
76 | Екологічна освіта у позашкільних закладах: стан і перспектива | Друк | Екологічна освіта і виховання: Досвід та перспективи. – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. Київ.: Центр екологічної освіти та інформації. - 2001. – С. 32-39. | 0,5 | | ||||||
77 | Розвиток і становлення екологічної освіти учнів у позашкільних закладах України. | Друк | Зб. наук. праць. /Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. Кн.2.- К.: Педагогічна думка. – 2001. – С.201-210. | 0,8 | | ||||||
78 | Сутність, функції, структура та класифікація методів екологічної освіти учнів у позашкільних закладах | Друк | Наукові записки. Тернопільського держ. педагогічного універс. Серія: Педагогіка. – 2002. - №3. – 18-24. | 0,9 | | ||||||
79 | Формування ціннісного ставлення до природи як етап розвитку творчої особистості. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. | Друк | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини /Ред. кол.: Н.С.Побірченко (гол. ред.) та інші. – К.: Науковий світ, 2002. – Випуск 6. – С. 184 – 189. | 0,5 | | ||||||
80 | Організаційно-педагогічна структура гурткової роботи з екології в позашкільних закладах | Друк | //Рідна школа. – 2002. – № 8-9. – С.9 –15. | 1,0 | | ||||||
81 | Філософсько-культурологічний аспект у екологічній освіті | Друк | //Шлях освіти. – 2002. – № 3. – С.2 – 7. | 0,8 | | ||||||
82 | Теоретичний аспект проблеми проектування освітньо-виховних систем у позашкільних закладах | Друк | Наукові записки ВДПУ ім. Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. Вип.6. Част.2. – 2002. – С.12-15. | 0,5 | | ||||||
83 | Екологічне виховання учнів початкових класів у позашкільних навчальних закладах: Навчально-методичний посібник. | Друк | К.: АПН України, 2002. – 236с | 10,6 | | ||||||
84 | Позашкільна освіта: сутність, мета, перспективи. | Друк | //Рідна школа. – 2003. – №2. – С. 14 –19. | | | ||||||
85 | Концептуальні підходи до розробки організаційно-педагогічних форм екологічної освіти учнів у позашкільних закладах | Друк | //Наукові записки. Тернопільського державного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. – 2002. – №11. – C. 13 – 18. | 0,6 | | ||||||
86 | Основні компоненти знань школярів у галузі екологічної освіти | Друк | //Освіта Луганщини. – 2003. – 1 (18). – С. 65 – 72. | 0,6 | | ||||||
87 | Особистісно орієнтований підхід в екологічній освіті учнів у позашкільних навчальних закладах | | //Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. – 2003. – №3. – С. 106 – 110. | 0,5 | | ||||||
88 | Сучасні підходи до розуміння сутності принципів екологічної освіти учнів у позашкільних закладах | Друк | //Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 34. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2003. – С. 95 – 102. | 0,7 | | ||||||
89 | Суб’єктивне ставлення молодших школярів до природи | Друк | //Освіта Донбасу. 2003. – № 5 – 6 (100 - 101). – С. 70 – 75. | 0,5 | | ||||||
90 | Залучення дитини до національної та світової культури. | Друк | //Державна доповіль про становище дітей в Україні за підсумками 2002 року. К.: Державний ін-т проблем сім’ї і молоді, 2003. – С. 62 – 70. | 0,5 | Биковська О.В. | ||||||
91 | Сучасні підходи до змісту екологічної освіти учнів у позашкільному закладі | Друк | //Екологічний вісник. – 2003. – (13-14). – С. 13 – 16. | 0,5 | | ||||||
92 | Деякі погляди на сутність технологій екологічної освіти учнів у позашкільних закладах. | Друк | //Шляхи вирішення екологічних проблем урбанізованих територій: наука, освіта, практика. Зб.праць за матеріалами Всеукр. наук. – практ. конф. Вісник Технологічного університету Поділля. – Хмельницький: ЕКО-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ. 2003. – С.208 – 211. | 0,5 | | ||||||
93 | Досвід екологічної освіти учнів у позаурочний час у навчальних закладах західноєвропейських країн | Друк | //Таврійський вісник. Науково-методичний журнал. Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів – 2003. – № 4. – С. 139 – 148. | 0,5 | | ||||||
94 | Екологічна культура особистості як феномен людського буття | | //Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім.Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка.– 2003. – №4. – С. 3 – 9. | 0,5 | | ||||||
95 | Елементи екологізації навчально-виховного процесу позашкільного закладу. Теоретико – методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. | Друк | //Збірник наукових праць. – Київ-Житомир: Вид. - во Волинь, 2003. – Кн. 1. – С. 297 – 307. | 0,8 | | ||||||
96 | Поетапне формування здатності учнів до самостійного осмислення екологічних проблем | Друк | //Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 35. – Херсон: Видавництво ХДПУ, 2003. – С. 89 – 94. | 0,5 | | ||||||
97 | Сучасні підходи до змісту екологічної освіти учнів у позашкільному закладі | Друк | //Соціально-педагогічні основи діяльності сучасного позашкільного навчального закладу. Зб. матеріалів Міжнар. наук. – практ. конф. Київ, 23-25 жовтня 2002 р. /Укл. І.Д.Бех, О.В.Биковська, В.В.Вербицький, Г.П.Пустовіт, А.Й.Сиротенко. – К.:РННЦ “ДІНІТ”. –2003 – С.17 – 21. | 0,7 | | ||||||
98 | Деякі аспекти громадянського виховання особистості у позашкільних закладах | Друк | //Таврійський вісник. Науково-методичний журнал. Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів – 2003. – №1. – С. 170 – 177. | | | ||||||
99 | Коротко про реальне й ілюзорне у змісті екологічної освіти на межі століть. | Друк | //Розвиток змісту освіти як історико-педагогічна проблема: Матеріали Всеукр. наук. – практ. конф. Науковий вісник Чернівецького університету. Збірник наукових праць. Вип. 177: Педагогіка та психологія. – Чернівці. “Рута”. 2003. – С. 138 – 145. | 0,6 | | ||||||
100 | Екологічна освіта учнів у позашкільному навчальному закладі. | Друк | //Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. №9. – Вінниця: Видавництво ВДПУ ім. М.Коцюбинського, 2003. – С. 51 – 57. | 0,7 | | ||||||
101 | Шкільний мікрозаказник – лабораторія просто неба. | Друк | //Рідна школа. 2004. – № 2 (889). – С. 22 – 25. | | | ||||||
102 | Дійова форма екологічної освіти і виховання дітей | Друк | //Вісник Луганського національного педагогічного університету ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки. – 2001. – № 1 (69). – С. 208 – 216. | 0,5 | | ||||||
103 | Міжпредметний підхід у побудові змісту навчальних програм для позашкільних навчальних закладів | Друк | //Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. – 2004. – №10. – С. 26 – 33. | 0,6 | | ||||||
104 | Екологічне виховання учнів 5 – 9 класів у позашкільних навчальних закладах: Навчально-методичний посібник. | Друк | Навчально-методичний посібник. – Кіровоград, Поліграфічно-видавничий центр ТОВ ”Імекс ЛТД”, 2003. – 146с. | 8,49 | | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||||||
105 | Екологічна освіта учнів 1 – 9 класів у позашкільних навчальних закладах: Монографія. | Друк | Монографія. – К – Луганськ: Альма-матер, 2004.– 540 с. | 31,4 | | ||||||
ПРАЦІ, ОПУБЛІКОВАНІ ПІСЛЯ ЗАХИСТУ ДОКТОРСЬКОЇ ДИСЕРТАЦІЇ | |||||||||||
106 | Реформування змісту екологічної освіти і виховання учнів у позашкільних навчальних закладах | Друк | // Освіта Донбасу. – 2005. – № 5 – 6 (112 – 113). – С. 17 – 26. | 0,9 | | ||||||
107 | Соціалізація підлітків у процесі гурткової роботи у позашкільному навчальному закладі | Друк | //Соціальна педагогіка: теорія і практика. – № 3. – 2005. – С.36 – 44. | 0,7 | | ||||||
108 | Активні форми екологічної освіти і виховання учнів у позашкільних навчальних закладах | Друк | Збірник методич. матер. - № 2. – Ужгород: ЗОЕНЦ, 2005. – С. 21 – 45. | 1,2 | | ||||||
109 | Організаційно-методичні основи екологічної освіти і виховання учнів у позашкільних навчальних закладах | | Методичний посібник: Х.: Видавничий дім “БУКва”. – 2006. – 112 с. | 4,7 | | ||||||
110 | Деякі аспекти розвитку і становлення екологічної освіти і виховання учнів у позашкільних навчальних закладах. | Друк | //Збірник наукових праць.:Педагогічні науки. Випуск 40 – Херсон: Видавництво ХДУ, 2005. – 385 – 394. | 0,6 | | ||||||
111 | Концептуальні засади сучасної позашкільної освіти і виховання | Друк | Соціально-педагогічні основи діяльності гуртків науково-технічного профілю в сучасних умовах: Науково-метод. Посібник. К.: Грамота, 2005. – С. 6 – 20. | 1,0 | | ||||||
112 | Гурток позашкільного навчального закладу як ефективна модель екологічного виховання особистості в колективі | Друк | //Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. – №8. – Вінниця: Видавництво ВДПУ ім.М.Коцюбинського, 2005. – С. 45 – 55. | 0,6 | | ||||||
113 | Концептуальні засади сучасної позашкільної освіти і виховання учнів | Друк | //Світ виховання – 2005. - №1(8). – С. 6 – 12. | 0,9 | | ||||||
114 | Позашкільна освіта і виховання в контексті трансформаційних процесів у суспільстві | Друк | //Позашкільна освіта.та виховання – 2006. - №1. – С. 6 – 14 | 0,8 | | ||||||
115 | Екологічний майданчик | Друк | Інструктивно-методичні рекомендації. – Кам’янець-Подільський: Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. – 2006. – 66 с. | 3,8 | | ||||||
116 | Формування особистісного ставлення учнів до природи у психолого-педагогічному контексті | Друк | //Рідна школа. – 2006. – № 2 (913). – С. 3 – 6. | 0,7 | | ||||||
117 | Громадянське виховання особистості у навчально-виховному процесі позашкільного навчального закладу | Друк | Зміст громадянської освіти і виховання: історія, реалії, перспективи: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 вересня 2006 року). – Херсон: РІПО, 2006. – С.128-130. | 0,4 | | ||||||
118 | Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання (початок статті) | Друк | //Рідна школа . – 2006. - № 11 (922). – С. 3 – 6. | 0,9 | | ||||||
119 | Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання (продовження статті) | Друк | //Рідна школа . – 2006. - № 12 (923). – С. 27 – 30. | 0,9 | | ||||||
120 | Теоретичні засади і методичні підходи щодо формування творчої особистості в позашкільних навчальних закладах | Друк | Теоретичні основи виховання творчої особистості в умовах позашкільних навчальних закладів: Зб. Матеріалів наук.-практ. конф. Кол. авт. К.: 2006. – С. 11- 20. | 0,7 | | ||||||
121 | Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання (закінчення статті) | Друк | //Рідна школа . – 2007. – № 1 (924). – С. 15 – 19. | 0,7 | | ||||||
122 | Позашкільна освіта і виховання в контексті трансформаційних процесів у суспільстві | Друк | //Позашкільна освіта і виховання. – 2006. - № 1. – С.6 - 14 | 0,8 | | ||||||
| Екологічна стежина. | Друк | Екологічна енциклопедія: У 3 т. /Редколегія: А.В.Толстоухов (головний редактор) та ін. – К.: ТОВ “Центр екологічної освіта та інформації”, 2006. – Т.1.: А-Е. – С. 320. | | | ||||||
123 | Формування творчої особистості у позашкільних навчальних закладах: теоретичний аспект | Друк | //Позашкільна освіта і виховання. – 2007. - № 1. – С.2 – 8. | 0,6 | | ||||||
124 | Діяльнісний підхід у навчанні особистості в позашкільному закладі: психологічний аспект | Друк | //Рідна школа . – 2007. – № 11-12 (935-936). – С. 3 – 7. | 0,6 | | ||||||
125 | Позашкільна освіта і виховання: дидактичні основи методів навчально-виховної роботи | Друк | Монографія. – Суми: ВТД “Університецька книга”, 2008. – Кн. 2. – 272 с. | 16,3 (271 с.) | | ||||||
126 | Позашкільна освіта і виховання: деякі нотатки про сьогодення | Друк | Формування та розвиток творчих здібностей дітей та учнівської молоді в креативному освітньому соціумі. 16-17 жовтня 2008 р. Збірник матеріалів наук. практ. конф. Кол. Авт. – Суми: ВАТ “Сумська друкарня” – 2008. - С. 6 – 21. | 0,8 | | ||||||
127 | Позашкільна освіта і виховання: теоретико-дидактичний аспект | | Монографія. – Миколаїв, Вид. “ ”, 2010. – Кн. 1. – 561 с. | 34,8 | | ||||||
128 | Методи навчання і виховання як дидактична категорія в історико-педагогічному контексті (На допомогу педагогу позашкільного навчального закладу) | Друк | //Позашкільна освіта і виховання. – 2008. - № 1. – С.2 – 11. | 0,5 | | ||||||
129 | Системний підхід до освіти і виховання учнів у позашкільних навчальних закладах | Друк | //Рідна школа. – 2008. - № 11 (948). – С.6-13 | 0,7 | | ||||||
130 | Теоретичні засади позашкільної освіти і виховання: ідеї та пошуки | Друк | //Рідна школа. – 2009. - № 11 (950-951). – С.9-15. | 0,8 | | ||||||
131 | Позашкільна освіта і виховання в сучасних соціокультурних вимірах | | Наукові праці ДНПБ України ім. В.О.Сухомлинського. Вип. 1 Науково-інформаційне забезпечення освітянської галузі України/ АПН України, Держ. наук-пед. б-ка України ім.. В.О.Сухомлинського; [ред.кол Л.А.Дубровіна, В.В.Дерлеменко, Т.І.Ківшир (голова), Г.П.Пустовіт, П.І.Рогова (заст. ол.)]. – К.: Четверта хвиля, 2008. – 402 с. | 0,5 | | ||||||
132 | Методи навчання і виховання як дидактична категорія (На допомогу педагогу позашкільного навчального закладу) | Друк | //Позашкільна освіта і виховання. – 2008. - № 2. – С. 2 – 6. | 0,4 | | ||||||
133 | Організаційно-методичні засади діяльності сучасного позашкільного навчального закладу | Друк | Виховання дитини поза школою. 5 вересня 2008 року. Збірник наук. практ. конф. Кол. авт. – Вінниця: ЗАТ “Обласна друкарня”.- 2008 – С. 11-23. | 0,5 | | ||||||
134 | Психолого-педагогічні засади розвитку особистості в освітньому середовищі позашкільного навчального закладу | Друк | Психолого-педагогічні засади розвитку особистості в освітньому просторі: Матеріали методологічного семінару АПН України 19 березня 2008 року. К.: АПН України. – С. 486-493. | 0,5 | | ||||||
135 | Гурток (секція, загін, клуб, флотилія) | Друк | Енциклопедія освіти /Акад.. пед. наук України; головний ред.. В.Г.Кремень. – К.: Хрінком Інтер, 2008.- С. 668-669. | 0,2 | | ||||||
136 | Дослідницька діяльність дітей та учнівської молоді | Друк | Енциклопедія освіти /Акад.. пед. наук України; головний ред.. В.Г.Кремень. – К.: Хрінком Інтер, 2008.- С. 236-237. | 0,2 | | ||||||
137 | Навчально-виховний процес у позашкільному навчальному закладі | Друк | Енциклопедія освіти /Акад.. пед. наук України; головний ред. В.Г.Кремень. – К.: Хрінком Інтер, 2008.- С. 541-542. | 0,2 | | ||||||
138 | Педагог (спеціаліст позашкільного навчального закладу) | Друк | Енциклопедія освіти /Акад.. пед. наук України; головний ред.. В.Г.Кремень. – К.: Хрінком Інтер, 2008.- С. 634-635. | 0,1 | | ||||||
139 | Позашкільний навчальний заклад | Друк | Енциклопедія освіти /Акад.. пед. наук України; головний ред.. В.Г.Кремень. – К.: Хрінком Інтер, 2008.- С. 668-669. | 0,2 | | ||||||
140 | Позашкільна освіта і виховання | Друк | Енциклопедія освіти Акад. пед. наук України; головний ред.. В.Г.Кремень. – К.: Хрінком Інтер, 2008.- С. 685-688 | 0,4 | | ||||||
141 | Дидактичний аспект мети і цілей навчання та виховання учнів у позашкільних навчальних закладах | Друк | Позашкільна освіта: історичні поступи та здобутки: Зб. Матеріалів Всеукраїнської педагогічної конференції, Київ, 2-3 грудня 2008 р. /За заг. Ред. доктора педагогічних наук Вербицького В.В.- К.: АВЕРС, 2008. – С. 236 – 248. | 0,8 | | ||||||
142 | Філософсько-культурологічний аспект взаємодії людини і природи | Друк | Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Вип. 452. Педагогіка та психологія. – Чернівці: ЧНУ, 2009. – С.107-122. | 0,8 | | ||||||
143 | Компоненти змісту освіти й виховання учнів у позашкільних навчальних закладах | Друк | Збірник наукових праць.: Педагогіка та психологія. Вип.23 (112). – Кіровоград: КДПУ ім. Володимира Винниченка, 2009 – С. 26 – 37. | 0,6 | | ||||||
144 | Формування творчого потенціалу підлітків у процесі природоохоронної роботи | Друк | Збірник наукових праць.: Серія: Педагогіка, соціальна педагогіка, психологія. Вип. 12. Ч.1. – Ужгород: 2009. – С. 12 – 26. | 0,7 | | ||||||
145 | Методика організації індивідуальної дослідницької діяльності учнів під час екологічної практики (Екологічний моніторинг). | Друк | Збірник методич. матер. - № 6. – Ужгород: 2009. – С. 6 – 21. | 0,8 | | ||||||
146 | Природа очима дітей | Друк | Інструктивно-методичні рекомендації для вчителів загальноосвітніх шкіл і педагогів позашкільних навчальних закладів: Вінницька ОБЛСЮН.: ТОВ “Тульчинська друкарня”, 2009. – 120 с. | 2,1 | | ||||||
147 | В.О.Сухомлинський о свободном времени ребенка | Печать | Сборник научных трудов о В.А.Сухомлинском. г..Пекин: Пекинский педагогический универ-ситет, 2009. – С.126-136. (На китайском языке). | 0,5 | | ||||||
148 | Василий Сухомлинский о методике воспитания ребенка вне школы | Печать | Сборник научных трудов. Вып. 45. – Серия: Психология, педагогика, социальная работа. Перьм.: ПГАУ, 2009. – С. 67 – 82. | 0,5 | | ||||||
149 | Позашкільна освіта та виховання крізь призму сьогодення | Друк | //Рідна школа. – 2009. - № 3 (963). – С.28 - 33. | 0,7 | | ||||||
150 | Позашкільна освіта і виховання в сучасних соціокультурних вимірах | Друк | Науковий вісник Миколаївського державного університету ім. В.О.Сухомлинського: збірник наукових праць /За ред. В.Д.Будака, О.М.Пєхоти. – Випуск 1.29. – Миколаїв: МДУ ім. В.О.Сухомлинського, 2010. – 242 с. – (Серія “Педагогічні науки). – С.6-14. | 07 | | ||||||
151 | Особистісне ставлення дитини до природи у психолого-педагогічному контексті (Ретроспектива і сучасність) | Друк | Збірник матеріалів науко-во-практичної конферен-ції, 25-27 травня 2010 року, – Полтава.: Тов. “Техносервіс”. – С. 263-277. | 0,8 | | ||||||
152 | Вільний час дитини як психолого-педагогічна і соціальна проблема | Друк | Збірник матеріалів семінару-практикуму педагогів позашкільних навчальних закладів “Дитина в соціумі”, 18 червня 2010 р. – Хмельницький.: ОПНЗ. – С. 12 – 21. | 0,5 | | ||||||
| | | | | | ||||||
| | | | | | ||||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий